https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/innovation/research-vehicle-f-015-luxury-in-motion/
Mercedes-Benz C111 a fost o serie de automobile experimentale produse de Mercedes-Benz , în anii 1960 și 1970. Compania a fost de a experimenta noi tehnologii de motoare, inclusiv motoare Wankel , motoare diesel , și turbocompresoare și au folosit platforma C111 de bază ca brazerul. Alte caracteristici experimentale au inclus suspensie spate multi-link , capotele și un interior de lux cu tapițerie din piele și aer condiționat .Prima versiune a fost finalizată în 1969. Masina a folosit o fibră de sticlă coajă de corp și cu un montat la mijlocul directă cu trei rotoare de combustibil injectat motor Wankel (cod numit M950F ). A apărut următoarea C111 în 1970. Acesta a folosit un motor cu patru rotoare producătoare de 275 kW (369 CP ). Automobilul relatărilor ar putea ajunge la o viteză de 290 km / h (180 mph).
Compania a decis să nu adopte motorul Wankel și a apelat la Diesel experimente pentru a doua și a treia C111s. -C111 IID produs 140 kW (190 CP) și sa bazat pe motorul modelului OM617 240D 3.0 W115. C111-III a fost alimentat de la un 170 kW (230 CP) la 4.500 rpm drept cinci turbo diesel OM617 care a spart nouă diesel și benzină viteza de înregistrări. Cu mai aerodinamic de caroserie , care a dat un aer coeficient aerodinamic de 0.191, C111 a ajuns în cele din urmă 200 mph Prieteni (322 km / h) la Nardò în 1978, și o medie de 16,0 litri / 100 km la 316 km / h (14,7 mPG la 195.4 mph) într - o croazieră de 12 ore. O mai târziu 372 kW (500 CP) 4.8 L gemene KKK turbo V8 de versiune stabilit un nou record, cu o medie tur-viteză de 403,78 km / h (250.958 mph). Acesta a fost realizat de Hans Leibold în 1 minut, 56,67 secunde pe 5 mai 1979.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu