sâmbătă, 18 februarie 2017

China este la capul de mare viteză cu 2,620 mile

 Autoritățile feroviare chineze au testat, miercuri, noua cale ferată destinată trenurilor de mare viteză (foto) care va face legătura între orașele Datong și Xi’an din provincia Shaanxi. Noile teste, încheiate cu succes, au asigurat rularea cu 385 de kilometri pe oră. (Sursa: Xinhua)
 După ce în 2010 a dat în funcțiune prima linie de mare viteză, Beijing – Shanghai, de 1.400 kilometri, China are azi peste 16.000 de kilometri de cale ferată de mare viteză, pe care se rulează cu 250 – 330 km/h.
 AGV (acronim pentru franceză: Automotrice à grande vitesse ) este un ecartament standard , de mare viteză, electrice cu mai multe unități de tren, proiectat și construit de Alstom .
Alstom AGV în configurații de la șapte la paisprezece vagoane, scaune 245 la 446 de persoane. Trenurile sunt construite din unități care cuprind trei mașini (fiecare cu pachete de un transformator și două de tracțiune electronice amplasate sub mașini) și single-car conducător auto-remorci. Viteza comercială maximă este de 360 ​​km / h (220 mph).
Design de tren a avut loc pana la inceputul anilor 2000, cu un prototip, "Pegase" , produs în 2008. Din 2016, singurul ordin comercial pentru trenul a fost de la compania de transport din Italia NTV , care a comandat 25 de trenuri în 2008, începând servicii 2012.
Potrivit lui Alstom, avantajele AGV sunt: mărirea suprafeței pe lungimea trenului ( în comparație cu o singură TGV-punte) scaune; avantaje de siguranță și de întreținere a Jacobs boghiului designul de articulare; precum și eficiență energetică mai mare de -magneți permanenți motoare sincrone .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu